Specjalista ds. obsługi klienta - praca zdalna
Numer ogloszenia : ID A 17912

Nasz Klient to Europejska sieć sklepów wielobranżowych. Od 20-stu lat firma rozwija się na rynku polskim i staje się jednym z najpopularniejszych sprzedawców odzieży, a także wiodącym dostawcą artykułów dekoracyjnych. Swój sukces w dużej mierze osiąga dzięki zatrudnianiu najlepszych specjalistów. Jeśli chcesz się rozwijać oraz cenisz sobie pracę w stabilnym przedsiębiorstwie to może ta oferta jest skierowana właśnie dla Ciebie?
Dla tego Klienta poszukujemy osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta - praca zdalna
Zakres obowiązków:
• nadzór nad procesem zgłaszania skarg przez klientów
• prowadzenie rejestru skarg i zgłoszeń kierowanych przez klientów do Centrali
• wspieranie Kierowników Rejonów w rozpatrywaniu skarg
• obsługa poczty dla klientów ze wskazanych przez Managera rynków
• tworzenie tłumaczeń wiadomości zgodnie z dostępnymi narzędziami
(brak wymogu znajomości języka lokalnego)
• kontakt z tłumaczami lokalnymi
• rozsyłanie odpowiedzi do klientów
Wymagania:
• średniozaawansowany poziom znajomości języka angielskiego (B1/B2)
• podstawowa znajomość programów Excel i PowerPoint
• doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta pod kątem przyjmowania
zgłoszeń
• komunikatywność
• łatwość w nawiązywaniu kontaktów
• orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy:
• umowę o pracę w stabilnej firmie
• pracę w zmotywowanym, pełnym pasji zespole
• pracę w formie zdalnej
• 7-godzinny czas pracy
Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca@obpon.pl
Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy
na stronie www.werbeo.pl
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.
Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca@obpon.pl
Link do ogłoszenia: https://werbeo.pl/oferty/oferta/1924,OBPON.PL,Specjalista_ds._obsugi_klienta
Wizyt: 22
Komentarze